söndag 10 juni 2012

Tävling- Festivalsommaren är räddad!

Tävling little prinsess

Jag har genom We R Family och Loppi.se fått möjlighet att ha en tävling där inte ett utan två par av dessa hörselskydd som ligger i potten!

Nu lagom till sommaren är det många konserter och evenemang och våra barns öron ska naturligtvis skyddas. Idag vill vi uppleva festligheter och evenemang tillsammans med våra barn. Mot bakgrund av detta blir det allt viktigare att göra vad vi kan för att hantera den risk som höga ljudnivåer innebär.

3M Peltor Little Prince & Little Princess dämpar skadligt buller effektivt. Hörselskyddet är CE-godkänt och passar för barn mellan 2 och 10 års ålder.

Tävla med mig och 3M Peltor Little Prince & Little Princess (värde 199 kr) så får du ett par av denna specialutgåva av storsäljaren Peltor Kid som tagits fram i samarbete med World Childhood Foundation.

Det är enkelt att tävla!

Gör så här:

1. Svara på frågan; Vilken stad kommer jag (Ingela) ifrån?

2. Berätta i en kommentar att du är med och tävlar, svaret på  frågan och vilken färg du vill ha om du skulle ha turen att vinna.

3. Dela gärna tävlingen i din blogg och har du ingen så får du gärna dela den på facebook eller twitter.

Kommentarerna kommer att vara dolda tills tävlingen är avslutad. Det får ju inte bli för lätt Blinkar 

Tävlingen avslutas kl 10.00 den 16 juni.

Lycka till och må bäste man/kvinna vinna!

22 kommentarer:

Carolina sa...

1. Du kommer från Gävle!

2. Jag är med och tävlar och skulle gärna vilja ha ett par blå till sonens känsliga öron.

3. Delar tävlingen på FB där jag tror att fler ser den. ;-) (Carolina Åhsberg)

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är gärna med och tävlar om ett par blåa! :)

Du kommer från Gävle men bor nu i Kungsbacka ;)

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/june/ingelalala.html#comment

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

Du är en Gävle tjej.

Jag vill gärna vinna ett rött par då vi har en Kent konsert framför oss som jag tänkte ta med Mathilda på .

Madde sa...

Gävle tror ja du kommer ifrån
Blåa skulle jag vilja vinna!!
Delar på facebook:)
kram

Michaela Lejonberg sa...

1: Gävle
2: Skulle vilja ha ett par blåa:)
3: http://www.familjenlejonberghjorth.se/2012/06/vinn-hrselskydd-fr-barn-hos-ingelalala/

En pojkmammas vardag - Livet på torpet sa...

1. Du bor i kungsbacka men kommer från gävle :)

2. Jag önskar ett par blå.

3. http://www.elinteg.se/tavlingar/

Nu håller jag tummarna för vinst! Vem två små killar här hemma som skulle bli överlyckliga över ett par egna hörselkåpor :)

mail: elinteg81@gmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Du är från Gävle men bor med familjen i Kungsbacka

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2012/june/peltorkapor-166.html

Om jag vinner så vill jag gärna ha blåa kåpor.

blogg@annakarlsson.se

Cattis sa...

jag är med!

svar: kommer från gävle, men bor i kungsbacka

jag skulle vilja vinna de blåa :)

länk: http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2012/june/16-juni-horselskydd.html

hejcattis@hotmail.com

♥ Alexandra - Mamma till Tove och Lykke ♥ sa...

1. du kommer från gävle. och bor nu i kungsbacka.

jag skulle jättegärna vilja vinna ett par blå hörselskydd.

och jag har länkat här http://axdal.se/troll/2012/06/13/16-juni-horsellskydd-hos-ingela-la-la/

mvh alexandra
axdal@me.com

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Jag är med!

Du kommer från Gävle (själv är jag från Sandviken, hehe) men du bor i Kungsbacka nu :)

Om jag har turen att vinna skulle jag vilja ha de röda till min dotter Tuvalie :)

Hoppas på tur! moniasundgren@hotmail.com

Fröken svår sa...

Jag är gärna med!
1. Du kommer från Gävle men bor i Kungsbacka.
2. Om jag vinner så skulle ett par röda sitta fint när vi ska rocka på p&l!
3. Ett litet tips finna här;
http://barajagochmin.blogspot.se/p/jag-tavlar.html

Nu håller jag tummarna!
Kram/Johanna
rockbarnettavlar@hotmail.com

Lindah sa...

jag är med. vill gärna vinna ett par röda.

du kommer ju från gävle!!

har länkat tävlingen i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/june/horselskydd.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

julia sa...

1. -
2. jag är med
3. vill vinna blåa
motivering, för att vi brukar åka på folkrace och min lillesyster behöver ett pr, två år och det är bra om hon skyddar öronen lite?:P

Mamma Mia sa...

du kommer ifrån Gävle men bor i Kungsbacka

vinner jag vill vi ha en blå.. greta 2 år älskar färgen blå..

och jag är hennes farmor

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar!

1. Nu vet jag inte riktigt hur du menar med din fråga om det är från vilken stad du kommer från början eller vart du bor nu. Jag vet att du är från Gävle men bor i Kungsbacka nu. Hoppas det duger som svar! :)

2. Önskar att få vinna en blå. Perfekt att ha nu i sommar när hockeysäsongen faktiskt drar igång igen. Vi är hockeytokiga hela familjen och åker på försäsongsträningarna. Ett par blå skulle därför passa dottern bra eftersom vi hejar på Leksand!

3. Bloggat; http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2012/june/horselskydd-166.html

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Pia Li sa...

Hejsan!

Hoppas att även en mormor också får vara med och tävla.

1. Du Ingela kommer från Gävle! =)

2. Om lyckan står mig bi, så de BLÅA det får bli! Då skulle barnbarnet bli så fin, när hon hejar fram Leksand på isen. Det låter så gulligt när hon säger: Ejja Eksand!!!
De skulle dessutom matcha matchtröjan perfekt!! (den är vit & blå)

3. Har DELAT på FB!

Håller nu tummar och tår, för allt vad det går! Så att barnbarnet i dessa, på hockey får gå!

Tack för möjligheten!
Pia Li
agnetapiali@hotmail.com

Johanna sa...

Johanna Jensen vill ha röda hörselskydd frö svaret Gävle :)

Johanna sa...

Johanna Jensen vill ha röda hörselskydd för svaret Gävle :)

erika sa...

Kungsbacka röda

christian - pappa sa...

hej jag är med

1. Du kommer från Gävle

2. jag vill vinna ett par blåa till sonen

3. Länkat; http://drendon.blogg.se/2012/june/peltorkapor-166.html#comment

Hoppas verkligen på vinst

Jennysen sa...

Du kommer ifrån Gävle ursprungligen! :D

Jag skulle vilja vinna blå till min kära Gudson! :)

jennysen81@hotmail.com

Jennysen sa...

Du kommer ifrån Gävle ursprungligen! :D

Jag skulle vilja vinna blå till min kära Gudson! :)

jennysen81@hotmail.com