torsdag 18 oktober 2012

Bikini, dregel och på väg

Nu sitter jag på tåget mot Stockholm.
Jag har ju åkt en stund, men jag var tvungen att sova en liten stund när jag kom på.

Min dag började tidigt idag. Igår när jag skrev att jag var i fas så hade jag visst glömt tvättberget. Det resulterade i att jag imorse fick välja mellan att vara utan trosor eller ta bikinitrosor. Jag valde det sistnämnda och så håller alla tummarna för att jag inte behöver ta av mig byxorna hos doktorn. Dom är nämligen rosa med blommor på :)

När jag satt på pendeltåget från Kungsbacka hann jag somna. Jag vaknar av av någon vänlig själ säger: "hallå, vi är framme"
Jag vaknar med ett ryck, springer av tåget utan att säga tack samtidigt som jag torkar bort lite dregel. Det går bra nu... Känns FAB.

Undrar hur den här dagen slutar?!

Kramkalas

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Nyfiken ju... Behövde du visa trosorna??
Kram!